داکت اسپلیت امریکن کولد

مصرف کنندگان گرامی محصولات ما ، شایسته بهترین ها هستند

داکت اسپلیت امریکن کولد

مصرف کنندگان گرامی محصولات ما ، شایسته بهترین ها هستند

داکت اسپلیت امریکن کولد

فصل تابستون شروع شد؟
خونتون خیلی گرم تر از پارسال شده؟
دیگه کولر آبی جواب نمیده؟
از شدت گرما و اعصاب خوردی به هیچکدوم از کارا نمی رسی؟
دنبال آرامشی؟
کلید حل همه این مشکلاتت اینجاست!
کافیه فقط با ما یه تماس بگیری!! 🌹🌹🌹
داکت اسپیلت میان شما و سرویس کاران مجرب و حرفه ای پلی ساخته است تا بتوانید بهترین برند های کولرگازی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت داشته باشید.

مقایسه داکت اسپلیت با مینی چیلر

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۰ ب.ظ

چیلرمقایسه داکت اسپلیت با مینی چیلر:

  • با توجه به سوالات مکرر سازندگان واحدهای مسکونی در خصوص مقایسه هزینه تهیه و اجرا و بهره برداری داکت اسپلیت با مینی چیلر (+فن کویل ها) برای هر واحد مسکونی، طبق محاسبه و برآورد و تجربه کارشناسان فروش شرکت دماتجهیز، انجام صحیح برآورد و مقایسه این هزینه ها به عوامل متعددی مانند برند انتخابی، متراژ زیر بنای واحد، محل و چگونگی اجرا و ... بستگی دارد.
    اما در شرایط نرمال طبق برآوردها، هزینه تمام شده خرید، نصب و اجرای سسیستم داکت اسپلیت حدود 40% کمتر از هزینه خرید، نصب و اجرای مینی چیلر (+فن کویل سقفی) برای واحد مسکونی مشابه و با برند مشابه می باشد.
  • در زمینه هزینه های بهره برداری که عمدتا شامل هزینه برق مصرفی + هزینه تعمیرات دوره ای و شارژ گاز مبرد می باشد نیز تفاوت چندانی بین هزینه مصرف برق و دیگر هزینه های بهره برداری داکت اسپلیت و مینی چیلر نمی باشد اما در صورت استفاده از داکت اسپلیت با ظرفیت بیشتر از 3 تن تبرید، در زیر دستگاه در صورت عدم نصب دریچه مکش و طراحی غیر صحیح کانال صدای عبور هوا کاملا جلب توجه می نماید.
۹۸/۰۵/۰۹
سیستم داکت اسپیلت سحر بادپیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی