داکت اسپلیت امریکن کولد

مصرف کنندگان گرامی محصولات ما ، شایسته بهترین ها هستند

داکت اسپلیت امریکن کولد

مصرف کنندگان گرامی محصولات ما ، شایسته بهترین ها هستند

داکت اسپلیت امریکن کولد

فصل تابستون شروع شد؟
خونتون خیلی گرم تر از پارسال شده؟
دیگه کولر آبی جواب نمیده؟
از شدت گرما و اعصاب خوردی به هیچکدوم از کارا نمی رسی؟
دنبال آرامشی؟
کلید حل همه این مشکلاتت اینجاست!
کافیه فقط با ما یه تماس بگیری!! 🌹🌹🌹
داکت اسپیلت میان شما و سرویس کاران مجرب و حرفه ای پلی ساخته است تا بتوانید بهترین برند های کولرگازی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت داشته باشید.

مشخصات داکت اسپلیت

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۵ ب.ظ

مشخصات:

دارای کوئل آبگرم فابریک جهت تأمین گرمایش، امکان مجهز شدن به شیر برقی سه راه الکترونیکی با قابلیت فرمان پذیری از ترموستات، ترموستات جهت تنظیم دلخواه دمای محیط، کمپرسور پرقدرت کوپلند مجهز بودن به سیستم فوق کم صدا super silent .
مزایای استفاده از سیستم داکت اسپلیت در مقایسه با سایر سیستم های تهویه :

  1. استقلال کامل سیستم مطبوع در مقایسه با سیستم های مرکزی بالاتر بودن راندمان گرمایشی در مقایسه با رادیاتور و گرمایش از کف تقلیل حجم لوله کشی مسی در مقایسه با سیستم اسپلیت و همچنین کاهش حجم لوله کشی آب گرم در مقایسه با رادیاتور، گرمایش از کف، چیلر و مینی چیلر .
  2. کوچکتر شدن داکت تأسیسات در ساختمان، استفاده از کانال کشی افقی زیر سقف در مقایسه با کولر آبی.
  3. کوچکتر شدن کانال های توزیع هوا نسبت به سیستم کولر آبی به دلیل کیفیت مطلوب تر هوای تولید شده و حجم هوای کمتر .
  4. قیمت تمام شده سیستم داکت اسپلیت با کویل آب گرم تقریباً یک دوم هزینه تمام شده سیستم های چیلر و مینی چیلر می‌باشد . برخی از تفاوت های داکت اسپلیت های موجود در بازار : در نمونه های موجود در بازار کنترل بازه حرارتی حالت گرمایش فقط با توجه به دور فن دستگاه قابل کنترل می‌باشد . اما در بعضی دستگاه های داکت اسپلیت علاوه بر وجود کنترل دور فن در
  5. سرعت، به دلیل اضافه شدن شیر سه راهی الکترونیکی در مسیر آب گرم می توان دبی جریان آب ورودی به کویل را نیز کنترل نمود در این حالت علاوه بر مدیریت بهتر بر حالت گرمایشی در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌گردد .

در دستگاه های داکت اسپلیت به دلیل استفاده از جدا کننده روغن قابلیت لوله کشی بین یونیت داخلی و خارجی تا اختلاف ارتفاع 15 متر مقدور می‌باشد . در حالی که در اغلب دستگاه های موجود در بازار جهت رفع این مشکل از تله روغن استفاده می‌گردد که علاوه بر بازده کمتر در دراز مدت کارایی خود را از دست داده و نهایتاً منجر به بروز مشکل در کمپرسور و سوختن آن می‌گردد . امکان تولید سرمایش در دمای بیرونی 8 درجه سانتی گراد به بالا استفاده از فین های آنتی اکسیدان جهت جلوگیری از خوردگی و پوسیدگی کابینت گالوانیزه با پوشش پلی است کم صدا و کم مصرف دسترسی آسان به فیلتر هوای قابل شستشو از پایین دسترسی به دمنده و موتور بدون نیاز به جدا کردن کامل قطعات برای تعمیرات دارا بودن کوچکترین ابعاد یونیت داخلی در مقایسه با سایر دستگاه ها از این نقطه نظر دستگاه داکت اسپلیت بیشترین سازگاری را با معماری و طراحی فضای داخلی فضای مورد استفاده می کند .

۹۸/۰۵/۰۹
سیستم داکت اسپیلت سحر بادپیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی