داکت اسپلیت امریکن کولد

مصرف کنندگان گرامی محصولات ما ، شایسته بهترین ها هستند

داکت اسپلیت امریکن کولد

مصرف کنندگان گرامی محصولات ما ، شایسته بهترین ها هستند

داکت اسپلیت امریکن کولد

فصل تابستون شروع شد؟
خونتون خیلی گرم تر از پارسال شده؟
دیگه کولر آبی جواب نمیده؟
از شدت گرما و اعصاب خوردی به هیچکدوم از کارا نمی رسی؟
دنبال آرامشی؟
کلید حل همه این مشکلاتت اینجاست!
کافیه فقط با ما یه تماس بگیری!! 🌹🌹🌹
داکت اسپیلت میان شما و سرویس کاران مجرب و حرفه ای پلی ساخته است تا بتوانید بهترین برند های کولرگازی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت و ضمانت داشته باشید.

روش های تامین گرمایش در داکت اسپلیت ها

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۵۲ ب.ظ

روش های تامین گرمایش در داکت اسپلیت ها:

  • کویل آب گرم: در ساختمان هایی که از داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی استفاده می نمایند ، رایج ترین روش تامین گرمایش که در 90 % موارد، مورد استفاده قرار می گیرد ، استفاده از کویل آب گرم متناسب با ابعاد دهانه خروجی هر داکت اسپلیت می باشد. در داکت اسپلیت های اینورتر نیز که قادر به تامین سرمایش و گرمایش از طریق کمپرسور دستگاه می باشند، استفاده از کویل آب گرم برای تامین گرمایش توصیه می گردد؛ این روش قادر خواهد بود تا میزان قابل توجهی در هزینه  مصرف برق صرفه جویی نماید.
  • در زمستان آب گرم توسط سیستم حرارت مرکزی ساختمان ( موتور خانه ) و یا پکیج گرمایشی آن واحد تامین گردیده و با ورود به کویل آب گرم داکت اسپلیت ، هوای گرم مورد نیاز آن واحد را تامین می نماید.
  • هیت پمپ: روش دیگرتامین گرما ، استفاده از داکت اسپلیت ها است که مجهز به سیستم هیت پمپ می باشند. هیت پمپ ها علاوه بر مصرف برق زیاد و ظرفیت گرمایش ناکافی در بسیاری از مناطق ، ممکن است در سرمای زیر صفر زمستان موجب یخ زدگی کندانسور گردند.
  • کویل برقی: استفاده از کویل برقی در داکت اسپلیت ها بمنظور تامین گرمایش به ندرت اتفاق می افتد و مصرف برق بالایی را نیز بهمراه دارد. در این صورت جهت سیستم گرمایش نیازی به وجود آب گرم نمی باشد لذا از این مدل در فضاهایی که مجهز به لوله کشی گاز یا موتور خانه مرکزی نمی باشد ، استفاده می گردد.
  • همچنین به خاطر داشته باشید در صورت عدم استفاده از ایرونت اتوماتیک روی کویل آبگرم دستگاه، هر سال در شروع فصل سرما ، کویل آبگرم داکت اسپلیت ها را هواگیری نمائید.
۹۸/۰۵/۰۹
سیستم داکت اسپیلت سحر بادپیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی